網頁

2014年4月22日 星期二

晚餐@生昌潮州海鮮酒家

2014年4月20日

遊完東平洲塔門,返到大學都差不多五點零鐘
我地決定食埋晚飯先散Band
大E好介紹,佢係潮州人都話食過咁多間,呢度D鹵水做得最好!
尤其鵝片及鵝肝,我都忍唔住食咗3片鵝肝
4個人叫咗7樣餸,想唔打包都唔得啦!






大圍下徑口村151號地下 (田心警署對面)
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

10 則留言:

  1. 生昌長時間都咁多人.....不過, 人D食物真係好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地好好彩, 睇中一張食得七七八八, 食飽就走唔吹水! 所以好快就有位喇!

      刪除
  2. 卡旻e,係呢間啦 ~ 一見個名覺得熟口熟面,上次經老友介紹入左大圍生昌吃打冷,果真不錯,而且碟碟都好夠份量,聽說閒日都好多人,當晚星期五好在有朋友o係附近6點就去攞位,如果唔係...6點半已經爆,無位了!呢間好想再去回味 :-bd

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地好好彩, 睇中一張食得七七八八, 食飽就走唔吹水! 所以好快就有位喇!
      除咗九肚魚&蒜茸炒白菜仔, 其他都要打包帶走啦! =))

      刪除
  3. 嘩! 味味都好吸引呀! 我要去! 我要去! \m/

    回覆刪除
  4. 原來唔止一日遊 還有美食團 睇到我流晒口水

    回覆刪除
    回覆
    1. 返正都出咗嚟, 梗係食埋晚飯啦!
      下次你返香港預埋你!

      刪除