網頁

2014年4月5日 星期六

是日3點3@迷你雞批

2014年4月5日

今日清明節, 但唔使去拜山
因為我地好少會正日去拜架
怕太多人唔想同人迫囉!





15 個 6 cm 蛋撻模

撻皮材料: (以下1份份量, 做2份)
低筋麵粉100G
高筋麵粉50G
有鹽牛油80G
砂糖20G
凍水15G

撻皮做法:
  1. 牛油切粒和過篩低粉及高粉、砂糖混合, 搓成像麵包糠的粒粒模樣, 加凍水搓成一團。
  2. 放入保鮮袋中, 用擀麵棍輥開至2mm左右厚, 放入冰箱,冷藏約20分鐘。
餡材料:
雞扒2件
洋蔥半個
急凍青豆、粟米、胡蘿蔔50G
蘑菇1罐(細)

雞肉醃料:
紹興酒 1 茶匙
生抽 1 茶匙
麻油 及 胡椒粉 各少許

調味料:
淡忌廉150G
雞粉1茶匙
黑胡椒粉少許

做法:

  1. 雞肉切丁粒加入醃料醃15分鐘, 洋蔥切幼粒, 急凍青豆、粟米、胡蘿蔔、蘑菇隔水備用。
  2. 燒熱鑊加入油 1茶匙, 先將洋蔥炒香後, 然後加入急凍青豆、粟米、胡蘿蔔、蘑菇略炒後, 再加入雞丁粒炒至8成熟, 加入調味料煮至杰身盛起備用。
  3. 將皮放入模內, 用批模印出粉糰, 平均人鋪在批模中, 用叉在撻皮面剌孔, 放入餡料, 再蓋上撻皮面封口,用牙簽在皮面上輕輕劃上花紋,再輕輕掃上蛋汁。
  4. 放入巳預熱的焗爐中層用170度先焗8-10分鐘, 然後將焗盆前後換轉, 再焗約7分鐘至金黃色即成。


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言:

  1. 我o也都係,好少正日去掃墓,但又唔會遲過清明,通常早一至兩星。
    卡旻e,謝謝分享,迷你雞批o岩我,因為兩口子吃不到太多,而且呢個又最好趁熱食,我減少份量就fit我!:x

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地通常過咗先去架!
      咁你可以做一個份量就夠喇! 真係好好味架!

      刪除